Рекламация на стоки (дефект на стоки)
✔ В случай на погрешно поръчани аксесоари, ние ще възстановим покупната цена на стоките при доставката им на нашия адрес*
✔ Ние ще разгледаме жалбите в рамките на 2-3 работни дни от получаването на стоките.
✔ Опаковката на продукта може да е механично повредена, не е необходимо да връщате стоките в оригиналната им опаковка.
✔ Стоките трябва да са неизползвани и чисти.
*покупната цена на стоките при доставката им
Как да предявите рекламация на стоки ?
- Попълнете формуляра за оттегляне, който можете да намерите ТУК.
- В случай на нужда, въпроси и неясноти ще се свържем с вас в рамките на 48 часа в работни дни и ще договорим подробностите по иска.
- Внимателното опаковане ще предотврати повреди по време на транспортиране. В идеалния случай го опаковайте в оригиналната му опаковка. Препоръчваме ви да изпратите стоките заедно с попълнения формуляр чрез:
- поща като препоръчано писмо заедно с доказателство за покупка (фактура) на адрес: Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina
- Packeta.bg - опаковайте стоката заедно с документа за покупка (фактура) и я предайте в пункта за раздаване на Packeta.bg (не в Z-BOX) като пратка за връщане с код 97059416. Всичко необходимо ще бъде уредено от обслужващия персонал в клона. Поискайте от обслужващия персонал потвърждение, че пакетът е изпратен.
- Лично с доказателство за покупка (фактура) в Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1(Budova Printio), 010 01, Žilina, от понеделник до петък от 9:00 до 16:00 ч.
Osobné údaje sú spracúvané v súlade s Nariadením GDPR a zákonom č 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene v doplnení niektorých zákonov. Viac informácii nájdete tu.